درب بادبزنی بیمارستانی

 

برای سفارش یا استعلام قیمت این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.


شماره همراه: 09127099513


شماره تماس: 02155241175

درب بادبزنی بیمارستانی که اکثرا در اتاق عمل بیمارستانها کاربرد دارد; شاید یکی از مهمترین بخشهای فنی ساختمانی مربوط به بیمارستان است.

اتاق عمل در یک بیمارستان را میتوان به مثابه قلب بیمارستان در نظر گرفت; کما اینکه در آنجا با کوچکترین اشتباه و عدم تمرکز ممکن است جان یک انسان به خطر بیفتد.

در طراحی اتاق عمل بایستی درب به گونه ای طراحی شود که برانکارد حامل بیمار و عوامل همراه آن; بتوانند براحتی و همزمان از آن عبور کنند.

درب بادبزنی بیمارستانی به لحاظ کارایی باید بالاترین اطمینان را به کادر درمان بدهد; این درب بایستی دوطرفه باشد تا بتوان بیمار را در کمترین زمان به داخل برد و یا از اتاق عمل خارج کرد.

شاید بتوان گفت که استفاده از درب های اتوماتیک(اسلایدی) یکی از بهترین راهکارها در تردد افراد در مکانهای مختلف میباشد; که امروزه نیز در بسیاری از دربهای ورودی ساختمانها و ادارات و بانکها از آن استفاده میشود.ولی بایستی در انتخاب محلی که درب اتوماتیک در آنجا نصب میشود بخوبی تامل کرد.

برای اطلاع از ایرادات درب های اتوماتیک برای اتاق عمل اینجا را کلیک کنید.

درب بادبزنی بیمارستانی ساتین

گروه ساتین درب امروزه توانسته با اتکا به کادر فنی خود و سالها تجربه در صنعت کشور درب بادبزنی بیمارستانی را تولید کند که بسیار کارا، بادوام، شیک و مطمئن میباشد. به این درب نظر طراحی باید به عنوان یک شاهکار فنی نگاه کرد. چرا که نظیر لولا درب بادبزنی بیمارستانی آن در کشور وجود ندارد و توصیه میشود حتما مشخصات این لولا را مطالعه بفرمایید.

مشخصات درب بادبزنی بیمارستانی

** درب بادبزنی بیمارستانی ساتین دارای یک هسته مقاوم و یک شاسی سبک و مستحکم است که این مهم; عمر درب را بسیار بالا میبرد.

** دور تا دور درب و در نواحی ضربه پذیر درب از زیرسازی های مستحکم و روکش های استیل استفاده شده; تا در عین استحکام، زیبایی را نیز به ارمغان بیاورد.

** در دوطرف درب دو لایه چوب ام دی اف 8 میلیمتر کار شده که علاوه بر پوشش شاسی درب; سطوح صاف و منظمی را بودجود آورده و به آراستگی درب می افزاید; برای پوشش سطحی روی درب از رنگ های مقاوم در برابر رطوبت (پلی اورتان) میتوان بهره برد.

** دریچه بازدید شیشه ای در درب تعبیه شده است که امکان مشاهده آن طرف درب فراهم میشود.

** بر روی درب بادبزنی بیمارستانی ساتین; میتوان انواع قفل ها را تعبیه نمود تا بتوان در مواقع لزوم از آنها استفاده کرد.

برای سفارش محصول خود با ما تماس بگیرید

دیگر محصولات